.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداران پیامکی در بابل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بابل گفت: سارقان کلاهبردار که با ترفند جدید با ارسال پیامک‌های فریبنده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، دستگیر شدند.


به گزارش شمال نيوز علی فقیه عبدالهی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ارسال پیامک‌های مشکوک، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات از یک مالباخته دریافتند فرد کلاهبردار با ارسال پیامکی مبنی بر برنده شدن وی در طرح عیدانه مخابرات به مبلغ 2 میلیون تومان از مال باخته خواسته برای دریافت هدیه به دستگاه خودپرداز مراجعه و با ارسال شماره حساب و رمز کارت نسبت به دریافت هدیه اقدام کند.

وی افزود: مالباخته پس از مراجعه به عابر بانک و انجام عملیات بانکی متوجه شد از حسابش به صورت غیرقانونی 58 میلیون ریال کلاهبرداری شده است.

فرمانده انتظامی بابل اذعان داشت: فرد کلاهبردار با این اقدام پس از کشاندن مالباخته به پای دستگاه خودپرداز از طریق کارت به کارت از حساب وی کلاهبرداری کرده است.

فقیه بیان داشت: با دریافت این اطلاعات و انجام تحقیقات گسترده پلیسی یکی از افراد کلاهبردار در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

فقیه با هشدار به شهروندان از آنان خواست به پیامک‌ها و تماس های مشکوک تلفن همراه اول پاسخ ندهند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 فروردين 1392
سلام برای بنده نیز پیامکی از شماره 9109472720 با چنین مضمونی امد ولی با اعلام این شماره کسی پی گیر نشد والان هم گوشی ایشان روشن وهمچنان مشغول کلاهبرداری هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.